I love Beauty

Hey
Jag hade stängt bloggen men nu är den öppet igen !

Jag har både tråkiga och roliga nyheter att dela med mig .. Det är ju så att jag kanske får jobb snart på ett ställe jag aldrig hade tänkt att jag skulle få jobb. Men lite roligt är det väl!
Annars har jag varit ute på middag, shoppat lite, fixat mina naglar o sånt vi tjejer brukar gööra -.- det inget roligt läänge.

Jag har varit klumpig som vanligt och skaffat mig en blåtira under ögat medans jag sov ! Kul Kul ..


Ni ville se vad jag köpte så Vsg. Visar ej underkläderna för jag känner inte för det :)





..



Jag har blivit helt kööörd för dessa smoothies i just den där smaken :P Goooootttiiis



Annars finns det en del mindre roliga nyheter , En viss lilla person fick mens för första gången o här ligger hon o gråter :/ nussedå

Igår fick jag reda på att en underbart person har gått bort, det var en gammal klasskompis :(
Han var en sån kille som var nästan Fööör snäll, han hade ett hjärta av guld och Även om vi inte snackade så mycket med varandra, så ställde han alltid upp när jag behövde hjälp med läxor eller med att fota.
Livet är orättvis men jag hoppas han har det bäst däär han nu är <3

Jag tänker på dig .. Rip R (F)

:(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0