Brun utan sol test !

Jag som alla andra har testat Brun utan sol och tänkte tipsa lite om vilka jag har använt :)





Loreal Sublime Bronze 
Pris 160:-
finns att köpa påH&m och Åhlens
Man får en jätte fint färg på kroppen och desutom kan man använda den i ansikten fast jag har inte vågat göra det .

Jag ger :5 av 5    FAVORIT !!!!




Dove Summer Glow
Pris: Ca 50 :-
Finns att köpa i matbutiker eller H&m
En ganska bra brun utan sol fast man blir ganska fläckigt av den , Det  tar några dag tills man börja se resultaten .
Jag ger : 4 av 5




ACO
Pris: 85 kr
Finns att köpa på apotekte
Jag blev inte så njöd med denna för jag blev mest orange än brunt .
Jag ger : 2/5



Nivea Touch ( spray )
Pris: min köpte jag för 99 i en matäffar
Jätte snyggt färg men det går bort efter duchen för mig i alla fall :(
jag ger : 3/5


Nivea summer beauty
Pris: 50 kr
Sämsta brun utan sol jag har haft det står att man skulle få färg efter 5 dagar och jag använde en helt veckan och istället för brunt blev jag gul . Så jag rekomenderar inte den fast en plus för en underbart doft .
Jag ger: 1/5


Ni kan gärna ge tips om en bra brun utan sol det är alltid kul och prova på nya saker :)

xoxo KRam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0