TRåkigt

jag dörr är så jävla tråkigt att man inte kan tänka sej . Pratade nyss med min lilla sjuka kompis ( delle ) och nu pluggar han " BRA "  , ska rensa mina garderober  det känns som om alla mina kläder ska hoppa på mig när som helst , Tycker synd om de . Ska börja rensa skor också har as många + jag använder bara Converse eller stövlar . " typisk mig " tänkte sälja mina Dolce & Gabanna på grund att jag inte använder dom ..... men .... men   NÄÄ jag älskar de verkligen ååh jobbigt nej nu får de stanna under sängen en bra tag till . Den passar fint i mitt rum ger en Glamorus look .

Visar sen hur mitt rum blev har gjort om den , eller jo jag har fått en stol hahah fast ganska fint och skönt att sitta i =)
nu ska jag röra på mej
hörs sen .

Anto du är bara så bra på att ta bilder

image275

jag vill vara där med min lilla belle

Kommentarer
Postat av: Natta

visst blir det underbart :D priset var inte så farligt men vågar inte handla från asos =/

vilken underbar bild!

2008-04-10 @ 22:41:03
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: nella

haha yepp Jag e proffs på att fotografera ;) como tai??
puss

2008-04-11 @ 19:07:02
URL: http://nella87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0