Härliga lediga dag !

Jag är verkligen trött som vanligt alla vet om det.
Men nu i helgen ska jag verkligen vila som fan.. Idag flyttar min Roommate in och det kommer bli spännande :). Annars har jag inte gjort så mkt. Fick panik igår när jag insåg att min foundation var slut och att mina vita skor hade gått sönder.
Så jag sprang ner till Vby centrum
Köpte foundation och ett par converse. Har egentligen inte råd med detta men det är ett måste!

När jag köpte foundation så fick jag den där clinique set av den gulliga kassa tjejen som plåsten på såren för att jag hade fått vänta länge.

En nagellack och keps fick oxå följa med hem. Kände att nu när jag springer och det är så solig så kmr jag att behöva en keps .. Det går inte så bra att springa i glasögon har jag märkt.....

Idag måste jag verkligen köpa en billigt ansiktskräm mitt hud är verkligen torrrr och det känns inte bra.. Mat måste jag handla med. FAN



Kommentarer
Postat av: gc

jag använder en sån rund platt nivea burk som är börkblå som ansiktskräm för jag är alltid torr men den e så fet och bra att du håller dig fuktig hela dagen brukar ha den innan jag ska sminka mig elr lägga puder så de ser bra hela dagen =)

2012-03-24 @ 20:07:07
URL: http://grechiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0