Baksmällan

Igår var vi först på Vapiano och åt super god pasta med kyckling i svampsås.. Sen blev det några glas .. Efter det drog vi direkt till Puré. Det va ganska kul.. Det som hände sen håller jag för mig själv men det va super mysig kväll. Träffade mina tjejer som jag hade saknat så mkt :)

Idag vaknade jag i en soffan och var bakis som fan.. Så jag och Mr åkte in i stan och åt på Texas Burger.. As god fajita sallad med guacamole, gräddfil och taco sås .. Mummms

Runt 3 tiden åkte jag hem och här har jag suttit vid datan och sovit en massa.. Ver lnte om jag kmr orka med jobb imorn för jag känner att jag är inte 100 frisk börjar bli förkyld !



Inga bra bilder min Iphone är sämst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0