Yes

Just nu känns det så bra i mitt liv.. Jag har ansök till matte À OCH har som
Mål att klara det :) ska kämpa kämpa för att komma in i skolan.. Ska försöka leta en Tjej som
Vill hyra mitt rum så jag kan förminska räkningar och börja spara pengar till körkortet.

På killfronten så ser jag gärna mot att börja träffa nya killar. Jag ska ge mig chansen att börja dejta igen.. Det kan vara kul och dessutom har jag nått att göra på fritiden.

Med lägenheten ska jag försöka få den fint. Måla det som är kvar och köpa
En massa nytt.. Ska göra mat och städ schema samt tvätt.. Har blivit ganska slarvig med det. X

Med jobbet ska jag fortsätta jobba som
Vanligt.. Kommer att plugga distans så det kmr inte påverka mitt jobb alls.

Med helger ska jag börja gå ut och ta ett glas nånstans. Eller äta ute med mysigt sällskap :)

Med min familj ska jag göra som
Jag gör nu.. Ringer mamma varje dag och besöker dem en/ två gånger i veckan..


Behålla den
Röda färg eller inte .. Dagens dilemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0