24/2

Skönt med sol idag.. Sitter på bussen på väg till mamma. Har räknat att stanna tills klockan 5 för då ska jag åka hem till mig fixa håret och sova :)

Vad ska jag mer säga. Allt är så tråkigt idag. Går man in på tidningar så får man bara se nyheter om den nyfödda princessan.

Annars är jag suger på att gå på bio. Vill se Safe house men ingen vill hänga med och se just den film. Nej alla vill ju gå och kolla på SHO BREE och ärligt talat orkar jag inte se min förre detta kille i stora bio skärmen så nej tack för den.
Annars är jag sugen på glass idag
Hatar att sitta på 179N dels för att 99% av människorna som åker beeter sig som djur som puttas och trampas utan att be om
Ursäkt. Massa dåliga uppfostrade barn som inte ger platsen till
Gamlingar och människor som
Överhuvudtaget bryr sig inte om någon Annan än sig själva typ!

Annars har jag pepparspray i handen så fort jag kliver av bussen. Är livsrädd efter det som hände för nån månad sen. Har liksom
Inte kommit över det ! Terapi? Ja visst


Puss på er
mina små fåglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0