Iam back!

Jag vet att jag har stängt bloggen men jag behövde det.. har inte haft tid,ork eller inspiration för att blogga. Även om jag saknar det ibland så aa jag ska nog blogga lite då och då när jag känner för det helt enkelt..

Varför jag väljer att blogga och inte radera bloggen helt är för att jag vill minnas alla stunder och allt jag har skrivit här :)

Kan börja säga att ingeting har förändrats hära. Jag är fortfarande singel, bor i min lägenhet och jobbar på samma stället.. har haft semester inte åkt nånstans och dessutom har det varit piss väder just de veckorna jag hade semester (typiskt)
så jag har missbruka solarium för att kunna se lite brun ut.



köpt mig ett par snygga skor..



Snart fyller jag år så jag har en liten önskelista .. 



Namnhalsband med mitt namn i silver :) alltid velat ha en sån..


och en parfym :)


Nu ska jag se till och fixa mitt hus som ser kaos ut !!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0