Höst

Heej jag vet att jag e sämst på att uppdatera men jag har bara jobbat nu för tiden, så det är inte såå kul att skriva när inget kul händer just nu Jag har köpt soffbord o dessutom massa snygga ljus till min rosa fat. Imorn kmr min nya frys o dessutom ett nytt lampa o matta. Känns som om jag börjar få ordning på lägenten. HAr fått en Micro av Daniel o av hans föräldrar fick jag gooosigaste filt ni kan tänka er. Nu är jag jättesugen på att köpa en kanin. Idag när jag va på väg hem så fick jag klappa på en som va ute o guuud va mysiga de är!! EN sån ska jag haaaaaaaaaa !!! nu när man bor själv så ere ingen som kan säga åt att inte ha djur !! Ligger på soffan o kolla ut, skiit nu ere höst... Aja ska fixa mig en lax sallad med avokado. Måste bli av med magen !! puss o kram nu ska jag dra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0