Rain



Idag kom dammsugaren vi så mkt hade väntat på =D den är gryyymt och jag blev jävligt överraskad när jag märkte att det var inte den dammsugaren vi hade bestämt oss att ha utav en ännu bättre och som rengör luften så jag kan slippa mina alergiska besvär :D Thaaankkuuu

Annars så regnar det ute som fan och jag ska snart dra iväg till skolan :/ kör till klockan 21 idag :/ Det suger.

Imorgon är det nationella på matte :( AS triiist med tanken på att jag inte förstår riktigt vissa grejer , men ska göra mitt bästa. Matte har aldrig varit min starkaste punkt..

Nu ska jag fixa mig, Det blir nog jeans med en skön kofta och kängor.

Puss o kram



Dessa skulle jag vilja mysa runt med just nu :( Jag fryyyyseeeeeeeeeeer



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah visst är det skillnad när det regnar här o i cuba? i cuba skulle du nog ej frysa HAHA

2011-05-17 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0