Nails

 

Nu har jag tagit bort mina naglar eftersom att jag hade tappat minst 5 st :( Dessa gjorde jag i Tyskland för ca 200 kr och det var de bästa naglarna jag haft !!

Bra gjorda och till en kanon pris. Hade dem i över en månad och fick bita sönder dem andra jag hade kvar eftersom att dem satt jätte hårt fortfarande.

Jag brukar alltid välja fransk eftersom att när jag tröttnar på det så kan jag måla själv i vilken färg som helst :) det är smart med tanken på hur fort jag tröttnar på nagellack.

Nu ska man vänta tills man får lön o kan fixa sina nails igen :( saknar o ha långa naglar redan.

 

Annars har jag den här illamående igen :( jag vet inte vad det beror på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0