Ensam

Idag har jag vart i skolan, hade naturkunskapsprov. Jag tycker att det gick sådär med tanken på att jag hade pluggat aslet av mig sen var det inte äns samma frågor som dessa jag hade pluggat till . Det är liksom typisk !
Men jag har sutit fram tills nu och gjort klart mina arbeter som jag ska lämna in. Så jag hoppas jag får bra betyg ändå, annars blir det omprov.
Jag ska lägga mig nu och räkna matte tills jag somnar... KUL VAAH !!

Det suger och vara ensam.. jag har känner mig jätte ensam just nu :( Apbebiis kom heeem nuuuuu !!!!

Jag ringer mina vänner o ingen svara.. JOANA HAR MOBILEN STÄNGT. DAYANS ÄR UPPTAGEN. LOLLO SVARAR EJ. osv osv osv .. har ringt minst 6 pers o ingen svarar så jag ger upp hoppet att kunna ha en kvällsamtal med någon människa i denna jord.


Provade något slags läppgrej som skulle göra mina läppar större " Alriight de ser fan mindre ut !! värsta skiten ever ! visar en bild på den sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0