01.01.11

För många ettor ... Jag börjar med att säga Gott nytt år på er. Ni är underbaraaaaa.

Jag gick och la mig idag klockan 8 på morgonen. Tackar mina grannar för dem gjorde min dag. Hahah
Vi firade nyåret i Sverige 00.00 sen i Cuba kl. 06:00. Så vi festade tills klockan 6 för att kunna "fira" vidare att i Cuba vare nyår  HAHAH cp familj man har men men men men ...




Jag orkade inte fixa mig igår alls. Så det blev jeans, skjorta och höga klackar. En fläta på håret som senare försvann



Nu ska jag sova lite till


Kommentarer
Postat av: S o l i n a

Hehe den transparenta playsuiten? ja sötis, den är såååå fin på! Jag tänkte att man kunde använda den ute på någon fest eller middag också, med tajta höga jeans över och svart bustier under + high heels, vad tycker du twiiiiiin låter det inte sexigt? :D



2011-01-03 @ 02:15:32
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: veronika

hittade på tradera :) från ett företag.

2011-01-06 @ 10:06:43
URL: http://vevvs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0