22.02.2011

Tjaa!
Jag suger på att blogga I know ! Men jag har vart sjuk. Hade halsfluss i nästan 2 veckor och mådde skit !!
Men nu mår jag bättre =)

Annars har jag inte gjort så mkt varit hemma o sånt.

Idag ska jag gå till skolan, har inte varit där på länge. Har engelska sen slutar jag ! SKööönt !

Jag längtar såååå mkt tills helgen, då ska vi fira Dayans :D 

Annars är jag sugen på att åka KRYSSNING !!!!!!!!
Men en viss person vill INTE hänga med !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   -.-.-.-.-.-.-.-.-.-  Då undrar jag.. ÄR det någon som är sugen o vill hänga med mig ???? 



Kommentarer
Postat av: ga

jag sär !

2011-02-22 @ 17:12:23
Postat av: daniela

fin du är!

2011-02-23 @ 14:39:20
URL: http://danielaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0