Sun

Mötet med skolan gick as bra :D nu är jag taggat till tusen !!! Det kmr kännas skönt att plugga tycker jag :)
Annars så har jag ringt runt och så fick jag en arbetsintervjud imorn :D det blir på en asiatisk restaurang och jag hoppas jag får jobbet.

Sen så träffade jag India och vi drog till Suntana och solade :D jag köpte för första gången en kräm som man kan bli brunare av. Tro mig det funkade !! Jag är fett brun :D Fräsh !
Jag har börjat sola på stå solarium. Dem är verkligen bättre än liggande !
Efter det blev det en glass på donken och sen hem. Sitter barnvakt åt Angelo just nu.. han ligger o kollar på tv. Vad skulle mitt liv vara utan Disney Chanel??
Tvättar gör jag också, nästan alla mina kläder var smutsiga :/




Såhär såg jag ut idag: 
Jeansjacka (Jc), legings (Hm), kofta (Monki) , väska (hm).





Träningen börjar ge resultat !!!!

Nu ska jag ligga o mysa med angelo o kolla Disney chanel ;)

xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0