Ni är så vackra !

Efter att ha dansat som en galning och svettas som en gris, så slutade inte det hela som jag hade tänkt mig -.- jag trampar fel och Booouumb ramlar lilla jag och gör mig illa. Men jag tyckte att "JAAh den här går över om några minuter" -.- ... Det har gått flera timmar och jag kan inte röra min fot, det gör så ont !!!!
Ska nog inte klaga mer !!

Imorn måste jag upp tidigt och fixa lite grejer hos läkare. Sen får vi se om jag pallar ut , eller jag pallar, men grejer är om min kropp o foten kmr palla stå i klackar xD  Dilema











Obs. Måste bara säga att ni är så gulliga, söta o vackra. NAAAwww <3 <3 lite kärlek skadar inte :)


Kommentarer
Postat av: ANONYM

är det en födelsedagsmärke du har under läpparna

??? eller haru målat den`?

2010-09-08 @ 00:02:24
Postat av: Nikolina

ja! inte ett prov utan tre på en vecka.. plågeri. haha alla säger att de saknar skolan. ska du inte pluggavidare da? <3

2010-09-08 @ 00:21:37
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0