Mmm... vart ska jag börja

Jag haft så mycket och göra, så sliten jag är, och Bakis är man också :/



Jag startade dagen med att  shoppa !!! ( visar vad jag köpte sen)



Sen blev det förfest med mig själv !! drack en vodka drink med smak av vatten melon, sminkade mig , fixade hååret och dansade till party låtar:D



Sen så mötte jag Antonella i stan och vi drog vidare till Koh phangan för att förfesta. Camilla, Romi och hennes kille hängde med. Vi drack Singha o jag öppnade presenten jag fick av min Fokuu :D <3



Det var rätt mysigt på Koh phangan, tyvär kunde vi inte äta något för att det var fullt. Men det var skönt att chilla i baren, lyssna på reggea och dricka en kall öl !
Sen kom Dayans och hennes kille och då drog vi vidare till The Brigde !


Den där tunika hade jag på mig igår med leggins :)

Tog inga bilder från när vi var på The Bridge men det var rätt så kul där. Jag känner nattklubbchefen så vi kom alla in gratis ( you know Gretel is Vip ) hahahahaha
Där inne drack vi en massa, pratade om roliga saker och hade allmänt kul:) Sen kom en killkompis och hängde med oss :)
Jag såg Kissies bror inne på klubben, Fan va han e skarrig :S
Kvällen slutade med att vi drog till Mc och åt, sen åkte jag o min käraste Anto hem och sov tsm :D hon fick vakna jätte tidigt för att jobba :( nuusse hps du klarade dig idag <3<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0