Is Over

Sov med ångest, vaknade med ångest..
Men jag vet att jag gör rätt. Det går inte att vara med han ,även om jag är kär. Det går bara inte. Jag skulle vilja ge han en chans och lösas som att allt är bra, men allt är inte bra FÖR MIG . Han kommer alltid att vara den han är och jag måste förstå det, jag måste förstå att även om han säger att han ska förändras så blir det inte !
Han kan inte förändra sig bara för jag vill det.

Jag var blind tills igår ..då vågade jag öppna mina ögon och se allt som det är, inte som jag ville att det skulle se ut !!

Det funkar inte att vara ihop med en person och efter man gjort slut ge den person en till chans ! Tro mig !!!
Samma jävla orsak till att man gjorde slut en gång,  kommer komma upp igen o igen o igen  ....

Varför ska man känna sig dåligt när man kan vara glad? , varför ska man behöva bråka o bli sur , varför ska man gråta o vara ledsen , varför ska man lösas som att allt är bra när det inte är bra, varför ska man göra det han säger o allt han säger är det som är "bra" för oss , varför ska man leva oroligt med tanken på att han kanske håller på med andra tjejer,
varför kan man inte lita på han och lösas att man litar ? Varför, för man är kär???
NEEEJ TACK !!! jag lever heller ensam !!

Det är fan ingen jävla liv, Det är slut nu och så kommer det vara, finns andra killar där ute 1000 ggr mognare än dig !




Jag är stark, jag klarar mig. Ny start IGEN ! o denna gång ska jag fan inte gå txbs  !! jag ska kolla framåt alltid framåt.






Kommentarer
Postat av: Jazmin

Dem är tagna i liljeholmen :)

2010-09-09 @ 12:12:46
URL: http://jazminitas.blogg.se/
Postat av: SOLINA

Hjärtat då.. känner igen mig i inlägget, stå på dig och var stark!

2010-09-09 @ 13:11:45
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Nikolina

du är så stark!

2010-09-09 @ 20:15:32
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Emilia

Gumman du gör så rätt. Jag ska också öppna ögon jag måste öppna dem, men det e svårt

2010-09-09 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0