Helt slut som människa

Jag orkar inte äns skriva detta men det känns som om jag måste göra något för att inte tänka på min mensvärk !
Ska ladda ner en film så jag kan mysa med mig själv. Orkar verkligen inte göra något annat.
Kalaset blev jätte bra och Angelo var jätteglad :)
Annars slutade jag helt dööööd och sliten :(
När jag kom hem var min kompis här med sin nyfödda dotter :) vi hade hur mysigt som helst, log i sängen med plutten och lekte massor med henne :)

Tog idiotens mjukisbyxan eftersom mina har försvunnit, saknar idioten -.- idioten måste komma hem imorn ! annars dödar jag idioten !!



























Dagens outfit
body - Zara
kjol- gina
jacka- JC ( idiotens )




Mina nya naglar och min vackra armband  som lever på min arm .



En liten bild från idag. Vi dekorerade allt, Temat var "bilar" .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0