Att man aldrig lär sig !!!

Och inte färga håret hemma !!!!!! För FAAn
Det blir aldrig fint och man blir aldrig nöjd !! jag köpte en ljusbrun färg eftersom jag fyller år imorgon o ville fräsha " till håret . MEN AAA SMART DÄR GRETER du FICK SVART HÅR PÅ KÖPET !!! Kul liksom !!
ÅÅÅÅHHHHHH

Jag kmr tyyp döö nu :( fyfaan
Ni tänker säkert " Yeah right det e inte så farligt men troooo mig att gå från ljus hår till såhär mörkt på bara 10 minuter är katastroff för mig, tur bara att det inte blev rött för då hade jag hoppat från fönstret  !!

Ska bada i brun utan sol nu, annars kommer  jag se ut som snövit !
Detta suger Balle !!!


'exakt såhär ser mitt hår nu !! AA Adriana e het i den men inte jag !!!!!!!!!! 




Klippte håret ocksåå ännu mer ångest :/


xoxo




Kommentarer
Postat av: moa

jo!:)

2010-09-22 @ 18:43:40
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: Cecilia

tack :D

2010-09-22 @ 22:11:12
URL: http://fleurdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0