_._




God morgon !

 Jag hade en sjukt obehagligt upplevelse igår, jag diskade och helt plöstligt blundar jag och ser en kille, en kille jag aldrig sett förut, en kille som hade den finaste leende jag någonsin sett. Men sen var han borta. Jag känner inte han, har aldrig sett han ( för om jag hade sett han, hade jag nog aldrig glömt hans face). Han hade mörk kostym och jag tror att jag såg en kors bakom han, som om han vore i en kyrka. Allt detta gick på några sekunder, kanske 4 . Grejen är att jag känner på mig att jag har känt denna kille att vi har upplevt en del tsm , jag fick liksom en stark känslan i hjärtat när jag såg han, det va som om jag har vart kär i honnom .

Har sökt lite på google och jag har kommit fram till att han kanske var någon jag kände i förra livet. Jag tror stark på Hinduismen. Att allt levande har en själ som återföds på nytt. Om man sen återföds till en bra eller dålig ställning beror på ens karma, på hur man har levt sitt tidigare liv.




Kommentarer
Postat av: bennifer

jaha, men jag diggar din blogg.

du skriver så himla bra, glöm inte mig när du har blivit stooor :D

2010-09-18 @ 20:51:34
URL: http://sssuccesful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0