Vilka Jävla Äckliga killar det finns

Jag läste nyss Paows blogg och såg att hon vart otrogen med den där Nemo, Inget nyhet vid den här läget kanske . Jag håller med att det var hennes fel för ingen tvingade henne att sära på sina ben ! Men hur äckligt och låg äre inte att dem ska hänga ut henne sådär, framför hela sverige !
Jag blir äcklad av dessa mediakåta idioter som gör vad som helst för att få mer läsare och mer status! BBLÄÄÄÄ

Men till frågan, Varför ska killar utnyttjar oss , Varför ska dem leka snälla och göra så att man känner att man kan lita på de , Leka vårans "bästa kompisar" för att få något utav oss??
Just när tjejen mår dåligt och är svag , Aa då ser dem chansen att få det dem vill.

Jag gjorde ett misstag för några år sen .. O DET FÖRSTÖRDE MITT LIV DÅ !
Men när jag nu tänker efter den där personen utnytjiade mig när jag mådde som värst. När jag var svag, ledsen och behövde lite kärlek.  Men vad hände sen ? Juu när personen fick dt han ville så visade han inte längre sin stöd trost att jag mådde som värst, skakades och ville bara dööö ! Nee då var han inte längre min Bästa vän !

Äckligt !!

JAG vill bara att ni tjejer ska tänka efter
, att ni ska förstå att killar vill alltid få något.
Det finns snälla killar det vet jag, men dem flesta är bara ruttna och äckliga. Svårt att hitta en bra kille eller en bra kompis . Någon som vill bara ha din vänskap och inte söker något annat.

Den här går till Idioten ocksååååååååååååå  !! lyssna på din stora syster, och sluta med dessa "killkompisar" som bara vill få en sak !! 

Jag vill ge dig en stor värmade kram till alla tjejer som har varit med i en liknande situation.

Kommentarer
Postat av: Aleks

Usch usch usch, vad har hänt? Läs mina inlägg under kategorin sex & relationer, kanse hjälper...

hatar när killar ska vara skit, men å andra sidan är det kanske VI som låter de vara skit mot oss? Vad tycker du?

Näää jag vet inte... usch hoppas du mår bättre i alla fall.

ONE

2010-10-21 @ 23:53:36
URL: http://vybz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0