Bara för jag har tråkigt

ALLMÄNT: 

Namn: Greter
Piercingar: I öronen
Tatueringar: jap
Längd: 1,58
Skostorlek: 36
Hårfärg:  Just nuu , mmm Röd/brun/svart .
Är du kär i någon: Neep
Önskar du att du bodde någon annanstans: JAp
Tänker du på självmord: Aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: Kanske?
Vilket shampoo använder du: TREsemme
Vilken parfym använder du: J.lo ( miami glow) och en från Mango,
Vad är du rädd för: Nålar
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ibland

SENASTE:

Film du hyrde: HAA Jag hyra? hahha
Film du köpte: Aldrig köpt en film :/
Låten du lyssnade på: Sex on Fire - Kings of Leon
Låten du hade på hjärnan: Only Girl
Låten du laddade ner: Only girl
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: CSI Miami
Personen du tänkte på: M
Bok du läste: Det va nog Twilight hahahaha föör lääänge sen.  
Personen du fick mail av: Har inte kollat min Mail, brukar aldrig göra det :/
Personen du fick brev av: H&M
Personen du fick sms av: Min flickvän Ella
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I fredags

FAVORIT:

Mat:
Gillar ALLT
Låt: Har sååååå många
Sak att göra: Umgås med de jag tycker om, shoppa, gå på bio, äta en god middag, vara i datan, kollar på serier, Yoga, ha sex, lägga brun utan sol.... HAhahaha
Sport: Fotboll (att titta på). Annars baseball.
Dryck: Fanta exotisk, cola... det alla gillar :/ .
Kläder: Jeans, linne, kofta, kjol Eller klänning.
Film: Just nu Millenium- serien , Tuuunnga filmer ;) bara jag som får lust och bli lebb när jag ser Noomi?
Bil: KAn ingeting om bilar så jag vene.

ANTAL:

Gånger du varit kär:
 Maybe one
Förälskad: Ett par gånger.
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: Never
Gånger ditt hjärta brustit: Det beror på av vilken anledning.
Hjärtan brustit på grund av dej: Det har jag faktiskt ingen aning om.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: HAa som om jag bryr mig om sånt ? haha
Ärr du har på kroppen: MAsssssooor

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Mysaa myspyssuusiisisi
Var det kul: MEr än kul hahhah .
Hur tidigt stiger du upp: Tidigt?? hahahah kanske 14-15
Gillar du att slåss: Aa
Vad ska du göra ikväll: Vila
Är du seriös: För det mesta.
Vad är du allergisk mot:  Mot typ allt
Var har du ont: Revbenen, jag har typ brutit den :/
Använder du hårspray: Oftast bara till partyfrisyrer.
Kan du stå på händer: Absolut inte
Favoritserie: Csi, bones..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0