Papapa americano

Ligger hemma och känner mig lite ensam :/ Typ ingen som vill ge mig sällskap ! GAAH

Har inget o göra men jag tror jag ska packa för imorgon drar jag ! Ska nog inte ta med mig mkt alls.
Lite smink, mjukiskläder, trosa&bh, Bodylotion och kanske en bok jag kan läsa på väg ditt :) O såklart mina Uggs :) det blir nog bra. 

Naglarna blev blå idag och jag diggar det :)

Godnatt imorn ska jag upp 9 !


 

Min "fina" teckning ser man oxå på bilden, den får ni ignorera för den är ej klart det är 1000 detaljer som måste göras dessutom ska inget av det vita vara vit så :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin teckning :)

2010-10-15 @ 23:59:01
Postat av: SOLINA

Diggar teckningen, du måste visa upp den när den är klar sötis!

2010-10-16 @ 00:23:28
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0