Manufactured Superstars





Tjena !


Jag lyssnar på The Swedish house mafia, tunga killar. Jag har haft så tråkigt idag att jag satt och ritade älvor, Dem blev ganska fina o söta nästan som att jag vill bli en av dem. Kunna Flyga och bo i en magisk skog fullt med onda varelse.

Annars har jag funderat lite över mitt liv . Jag har tagit ett beslut och jag hoppas den är den rätta.
För jag orkar inte bli sårad en gång till, det går inte, det känns fel.

Jag är sugen på att läsa en bok, så jag letar efter här i weben en bra jag kan beställa hem. Jag tror jag tar "Bree tanners andra liv" av stephenie Meyer . Den beskrivs som en kombination av fara, mystik och kärlek.
Det gillas .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0