Knaaaaasss

TJena bloggen o alla söta bloggläsare :P

JAg ligger i idiotens säng med idioten vid mig som sover och vägrar ge mig sällskap... Ensam? JAA visst ...
Montana ringde mig nyss :D känns bra nu , inte så ensam längeee

Annars lyssnar jag på Marc Anthony <3 HAn e FUCKING BÄST !!!!! ingen snack om saken. Jag kan lyssna på hans låtar om o om igen utan att tröttna. MMm jag som inte "gillar "salsa.

Igår vare så mysigt jag va på bio med Montana och såg The American ( den sög balle) men Vii lösas som att den var Bääst -.-, Vi tog en låång promenad efteråt =D

Annars är jag sugen på pizza med räkor Mmmmhmmm....



Hahhahha en "fuuckar uuur " bild på mig och mina gamla klasskamrater. Klockan var kanske 8 på morgonen och vi var fort ute och festade ... dessa tider kmr jag ej glömma  <3









Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0