Brunutansol,brunutansol

Såådär ser mina tankar ut just nu ! jag är blek o min brun utan sol är slut !
 JAG E BEROENDE idioooooooooottttt hjääääälp det känns som om jag kmr döööööööööö
JAG ddöööööööör , jag doooooooog
VAA faaaaaan ! dramatisk jag är

Sen så är jag ganska irriterad för en viss persoooon berättade nyss en saak ,
Kom igen du är inte 10år länge för att inte veta vad en kondom är !!! fyyfan skäääämmmmms mmääniiiskaaaaaaaa !!
Det är inte kul att höra att du är gravid
Och om du tycker att du blir coolt för det,  forget it ! folk tkr bara du är dum !
Men aaaa nu var jag liite eeelak, imorn följer jag med gumman <3 du behöver juuu skämmas lite o lära diig mohahahahha  :) Hihi


Annars så sitter jag och chattar med Baruus, imorn är det träning som gäller !!! goodeebyye magen säger jag bara !





Han ska bli min man , det är hans kropp jag vill njuta av och hans balle jag vill suga av och hans läppar jag vill kyssa varje varje daaaaaag :D
Såådär Bad men samtidigt sööt .. Im in loovee <3


Ta allt med en nypa salt i denna blogg
20% av det jag säger är ironisk




Puss mina småå grisar :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vem är "idioten" ?

2010-10-21 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0