Loca LOca LOca







Godmorgon !! 

Sådär ser mitt rum ut efter allt festande :/ Dags att städa !!
Annars har jag spelat Wii med mina syskon och Jag VANNNNNN XD

Jag är helt sliten
och mina fötter gör så ont ! Jag vet inte om jag är bakis fortfarande men festande hos Indianelis var stor Vi kom hem runt 4-5?

Jag känner att jag måste duscha och ta bort mina 40 kg smink och 60 kg hårspray som jag har samlat på mig under denna helg. Kommer kännas skönt efteråt !
Har blivit så van att vara osminkad..


Jag har sovit halva dan :/ inte bra !




Yo soy loca con mi tigre ...




Kommentarer
Postat av: SOLINA

Tack sötnos! den köpte jag i en inrednings-butik lite utanför Göteborg, minns verkligen inte vad namnet var. Men jag sökte lite och hittade en liknande lite billigare: http://box-flower.se/visa_produkt.asp?t=Kudde+USA+flagga&id=726&lang=sv



2010-11-02 @ 15:08:02
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: E

UFF vad jag älskar dom tittiiisen :)

2010-11-03 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0