Damn u sexy girl

Jag har träningsvärk och det är inte för jag har tränat heheheh:P Kan ni gissa varför???

Jag har märkt att jag har en vana, Varje gång någon frågar mig "tränar du nåt " så svarar jag "nej" även om jag gör det .. jaa det är kanske för att jag vill leka smal och att folk ska tro "shoo hon ser sådär ut o inte tränar" MM inte som att någon behöver veta att jag sitter o dör 1 timme per dag eller huuu -.-

Annars har jag ba ätit idag, Kakor med grädde.. AA jag köpte ballerinas kladdkaka sen tänkte jag att istället för att doppa dom i mjölken lägga grädde på :D
Det är ju trots allt så man äter kladdkaka :D SMART.

Men Gott vare







Mr Smurf ifall du lever hör av diiig, Ms smurf miss u




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0