Bom bom

Jag är så uttråkad att det inte finns ord, laddade ner 3 filmer så det blir Mys !

En av filmerna är Dirty Dancing Havana nights ! ÄLSKAR !!! den påminner mig så mkt om Cuba :)

Föresten såg att hetaste Cubanen "Pitbull" har släpp en skööööön låt !!!

 Jag dör när han säger " Mira que tu estas rica" ?? fyyyfan va sexxiiiigiggigigigiggiigigigiggigiigigigiggig

Såklart bjuder jag på guzzarna xD





Såg att en liten smurf har varit busig och kommenterade bloggen :P 
Pussar på dig ! 






Kommentarer
Postat av: s

låten e tung

2010-11-03 @ 22:09:09
Postat av: Severina

oh shit va länge sen de va sen sist!! hahah :D du anar inte hur glad jag blev när jag såg din kommentar, haha typ :O:O..



ps. gillar din design! :D

2010-11-03 @ 22:26:56
URL: http://severinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0