Grattuushh

Jag har inte haft lust att blogga alls! Men jaa nu ska jag skriva lite av mig

I fredags fyllde Gaby år =D WOhhoo GRattis igen lolla..




Jag hade bakat en god tårta :D



Min bebe som fyllde 12



Idioten blev en wannabe catwomen/Michael jackson?? Nice ruumppaaa !




Och jag frös, men det märker man väääl ... hahaha
Jag fick en snyggt ben på köpet

Igår var jag i Kista med idioten nr 1 o idioten nr 2 , gaby och Karen. En del grej blev det, dessutom en god middag på nån kebab ställe. Niceeeee. Jag har ätit för mycket känns det som. Måste bajsa ut allt för att sen äta igen och då blir det bara nyttiga saker kan jag lova er. Eller Aaa inte lova men jag ska göra mitt bästa !! När vi kom hem blev det chips och film. Men jag däckade så jag minns inte äns vilken film vi såg. 







Jag och mina söta syskon..

Nu ska jag duscha och dra till solna med idioten och Karen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0