Betty Boop

Förra året blev jag kär i en body lotion från Hm och sen när jag väl bestämde mig för att köpa en till så var den slutsåld överallt. Jag har sens dess letat efter en kräm med liknande doft, men lyckades ej.

Men sååååå Rädddade idioten mitt liv som vanligt !!!!!!! Hon tipsade mig om denna body lotion från hm( Betty boop ) som luktar exaaakt likadant .
GIssa om jag blev glad och köpte en på en gång ! Imorn ska jag gå o köpa flera burkar.
Det finns body splash oxå :D:D:D:D:D:D:D:D







Denna blir din för 30kr.



puss oo heejjj




Kommentarer
Postat av: Nikolina

haha han är verkligen speciell, shit ja har gråtit av skratt när han mimar :D

2010-11-12 @ 13:36:31
URL: http://letsgetdirty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0