Mp3a´s Studentskivan !!!


(bild lånad av facebook)






Gott gottt !!









Så vare dags för Catwoman o komma ur garderoben !! Hon blev klassens Bad Girl ,fast alla vet att hon är jättesnäll !! (A) hahaha
Riktigt bra kväll, Supergod efterrätt( chessecake med blåbär och hallon på ) ganska trevligt folk, dåligt musik men supergoda  vattenmelon drinkar :D så var min studentskiva över och om 2 veckor blir det studenten .... Tyvväär glömde jag min kamera hemma men så fort folk börjar lägga ut bilderna visar jag ...

Just nu är jag en blandning av : Bakis, trött, ont i fötterna, huvudvärk, pank, tjock och ful !!!!








puss




Kommentarer
Postat av: SOLINA

Åh vad roligt, vad fin du var! :)

2010-05-28 @ 01:05:46
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0