Nålar

Visste ni att jag hatar och ta blodprov?
 Det är det värsta jag vet, jag blir så rädd att jag behöver ha bedövningsplåster innan jag ska ta provet, efter det så måste jag sitta o andas och hålla i någon så som ett litet barn, när de väl har tagit provet ligger jag och mår dåligt , kallsvettas och allt . Det sjukaste är att jag tål inte och se en nål jag är så jävla rädd för nålar, typ min största fobi. Jag har försökt och göra allt för att gå över detta men ingeting verkar funka... As jobbigt, men igår gick det väl okej, jag tog provet kollade bort och sen vare klart :)
Vilket är erans största fobi??






Kommentarer
Postat av: MELLUUUSHKI :D

SPINDLAR O MÖRKER :D

2010-05-29 @ 00:16:01
URL: http://melinagarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0