I min väska

Guud igår satt jag o rensade väskan eftersom det såg inte bra ut !! o så kom jag på att jag hade skor och allt där inne ... inte så konstigt att jag har alltid ont i ryggen



-Jacka för att det kan bli kall när som helst .
-Sminkväska fullt med smink.
-Läppglans o läppbalsm , kan aldrig bestämma vilken jag vill ha i väskan så jag har båda.
- Schema.
- Necessär som jag fick hos ung när jag bytte ppiller med kondomer o sånt i.
- Kortbehållare använder aldrig men har den ändå :S
- Busskort
- Tampong
- p-piller
- Massa kvitto, fråga inte varför jag har så många men det blir bara så :/
-Tändare
-Solglassögon + väskan för att lägga de in.
- Ipod som vägrar funka !! :@
- Extra hörlurar till  min mob i fall min ipod inte funkar
- Kalender, alltid bra o ha
- penna för att skriva i kalender hahah
- Nycklar, annars kmr jag ingenstans
-Fickspegel, man måste se om man ser bra ut under dagen :P
- Parfym, för att lukta gott
- ubs-minne
-En grej jag fick när jag köpte bindor :S fattar inte vad e grejen men aa
- Massa hårgrejer hit o ditt
-Plånbok för mina cash
-leopardsjal , man vet aldrig om man kmr frysa...
-ballerinaskor ifall mina klackar gör ont och jag vill byta skor (inte med på bilden )
-vattenflaska om jag blir törstig



jag drar iväg med min cykel till Temo där blir det Grillparty o vattenkrig med de bäästa :D . Alla tog ledig från skolan idag ( VI BEHÖVER DET ) är på väg att ta självmord med alla dessa uppgifter o prov !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0