Dagens skratt .....


från sabrina :

Slår vad om att du hörde låten från kisse, och hon skrev att danska är sexigt, då var du själv tvungen att skriva det ellerhur gumman ? du kollar också säkert på kenzas blogg eftersom att hon hade vittnagellack och då var du tvungen att köpa vittnagellack, hon skrev "vit är det nya svarta" då var du också tvungen att skriva så, herreeeeegud gumman seriöst ingen personlighet, o seriöst lär dig svenska, hahahaha!!!! men gud så sött. seriöst, skaffa en personlighet, lär dig svenska. sen kan du komma till blogg världen!!! XOXO


Hej däär

För det första har du en personlighet????? i så fall så är den inriktad för att trycka ner folk eller???? Du måste nog veta att låten som du sa att jag kopierade från kissie spelas på radion 24/7 men det verkar som att det är du som är mest intesserad här på kissie eftersom du har tydligen bara hört det på hennes blogg. Och hur mycket vill du slå vad??? hahaha . Och om du läser lite modetidningar, (som du Tydligen inte gör) så kommer du att se, lilla gumman att " Vit är det nya svarta " det står till och med på framsidan :)
Jag köper det jag gillar och så menar du att jag har ingen personlighet för det??? hahah låter dig tro vad du vill, jag har finare personlighet än du, eftersom att jag inte sitter och kommenterar skit i andras blogg....
Och våga visa mig din blogg då :D
Avundsjuka människor är det värsta som finns, och om du tycker inte om min blogg och tycker att jag måste lära mig svenska ... Läs inte den dååå :D

Ta hand om dig gumman XOXO ---- 
ÅÅÅh TITTA jag såg detta på Gossipgirls igår och jag var bara tvungen och skriva det i min blogg eftersom att jag kan inte komma på egna saker !! Men guuuuud  jag har ingen personlighet !!!!!!!!!
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH :D





Kommentarer
Postat av: simone

men guud, får man inte skriva om saker bara för att andra gör det :O Man behöver ju inte kopiera eller läsa andras bloggar för att "råka" skriva samma sak ;D

2010-06-07 @ 22:31:03
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0