4 dagar kvar ........

TILL STUDENTEN !!!!! :D:D

Jag har vart och shoppat lite inför studenten :)



Lösnaglar- För jag vill inte gå med fula korta naglar :)
Lösögonfransar- För jag vill ha mera fransar
Brun utan sol- För jag vill va brun
Vit nagellack - För att passa in i mode, aa ni White is the new black ;)
Mascara - För jag behövde
Ögonskugga- För att min svarta ögonskugga gick sönder på kryssning :( ååh min babe miss uuuu.......
 


En läppbalm?? jaa för att den luktade as gott och man får såååååå fin färg så Whyy noot?



Bikini, aaa ni detta bytte jag mot en annan bikini som jag aldrig använder typ :)
Oanvänd SÅKLART !!!

Kommentarer
Postat av: neli

Hej tjejen :)



Jo, tack allt är bra med mig hihi. Hur är det själv? :) Hoppas bra..



Hahaha, ja ibland kan man vara lite blåst ja :P Knasig är jag!

Hoppas att du får en fortsatt bra helg.

KRAM ♥

2010-06-05 @ 21:19:45
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0