Svar :)

Varför har du så stora bröst ?

Jag har alltid haft stora XD
Varför gillar du så mycket att platta ditt hår du har det fint natural ?

Tack tack :) men jag älskar o platta ibland det är bara så :
 vill du ha en plattång som din födelsedagspresent

XD det skulle inte sitta fel :D

Solar du solarium eller spray tan?

Jag solar ibland , använder brun utan sol från doves nästan varje dag :)

Hur lång är du?
1.58

Tar du p-piller? i så fall vilka?

Jap , cerazetter

Vem noppar dina ögonbryn? de är jättefina

Tack ska du ha :), jag noppar de själv men använder ögonbryns penna för att det ska se bättre ut :)
Haru nån piercing?

Nopee men har minst 6 hål i mina öron XD

Favoritfärg?

Rosa, vit och svart

Vad ska du göra nu när du gått ut skolan?

Just nu söker jag jobb, men jag ska plugga vidare när jag har klarat matte C, :D XD

Vart kommer du ifrån? :D

Jag är från Cuba  :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

PRUUUUUUUUTT!

2010-07-16 @ 22:55:41
URL: http://melinagarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0