Koh phangan

Allstååååå jag har aldrig i hela mitt liv varit på ett mysigare, konstigare och finare restaurang. Jag typ dog och ville inte dra där ifrån. Koh phangan heter den och ditt går alla kändisar, det ligger i medborgaplatsen för er som undrar.
Alltså att vara där inne är som att vara i thailand, det kan börja åska helt plöstligt och blixta eller så kan solen komma fram och fåglarna börjar sjunga, helt sjukt !
REkomenderas !!!

Obs, blixten förstör allt egentligen är allt mörk och sådär magisk:D
















Vi var där och firade pappas födelsedag :D
Går ni ditt så Prova deras cheescake !!!!!!!! dem är to die foooor


.. jag har vart på Love pride idag så jävla kul, såg massa "kändisar" som Paow, hugo, natacha peyre, Bobby osv visar bilder sen nu ska jag hinka liteeee till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0