Min onsdag !


ka visa er hur min dag har varit med bilder ..  



Idag hade jag värdens tråkigaste lektion så såhär såg det ut framför mig hela tiden .... om ni undrar så nej jag har ingen penna eller papper haha



hade så tråkigt på lektionen så jag satt och lyssnade på radion .. Och föresten radion sööög idag för oss stackarna som lyssnade på den mellan 10-11 tiden...



efter skolan drog vi till Vällingby för att Dayans skulle köpa lite sexiga saker hahaha;);) hahahahha nee men hon hittade nya solglasögon i alla fall , Snygga ?? JAA Viist hon kmr använda dem hela sommaren :D hahaha  ....



Och den här fick följa med hem .....



Och den här hade jag på mig idag ( orkade inte fixa mig ) .... Jag ser helt drogad ut hahah men det bjuder jag pååå ...



Nu sitter jag och pluggar som vanlig och funderar stark på att göra om min tattuering den håller på att förlora skit mkt färg :S har hört man ska alltid fylla på efter ett år för då börjar färgen gå bort , såå jaa under veckan får jag väl fixa detta !!! ser verkligen ful ut !

Pöözz

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tatueringen var fin :)



hehe okej men då får jag gå in på deras hemsida och kolla, hoppas jag hittar haha :P vad tänkte du jobba som där om du skulle? :D jag skulle iaf helst vilja stå vid åk attraktionerna och kolla så dem har biljetter du vet ;) haha



haha mina med, knäpp verkligen :S kram <3

2010-01-13 @ 20:32:46
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

ja det är det som var bra, jag valde lite här och där, men första var ju attraktion såklart ;) hihi men nu så får du och jag hoppas på att vi får jobben båda två :D skulle vara jätte nice att arbeta på grönan ju :) hihi



Hur är det med dig idag då? :) <3

2010-01-13 @ 20:56:56
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: judith

viisst e han skön HAHAHA jag dog av garv åt hans speciella rörelse!ärliiigt uuuh jag vet inte vad heter han då:p?

hhahahahahahahaha aaaaa jag vet haha dom blir ju mobbade för deras K av alla. ahaaaa så du fyllde år för inte så länge sen juuu hur gammal är du då guachi? skoojjaaaa intee.. yo estaba maaas enamorada de ese will smith, maaaas lindoooo.

ahahahahahah handen e tillbaka oh noooo.

joo asso familjen var ju fett speciella :p

omg jag vet vilken du menar!! jag såg också den i gina tricot, den liknade ju den som omarion har bara att det är tjejmodell..

aaaay chicaaaaa, tienes que comer mas o si no puedes lavar la chaqueta pa que se achica.. mira mijita yo tambien quieria ese de gina tricot, pero no tenia plata.. tu sabes vata loca, hårda tider! y tambien no se veia tan bonito cuando colgo alli entre medio de otra ropas.. pero despues me di cuenta que la wea eraa super bonita, y se acabo en los negocios. hahahahaha asso kolla oss, snackar som riktiga latinas! men det jag ville säga är att jag lider med dig när det gäller jackan compadre!

2010-01-13 @ 22:26:17
URL: http://exquisiitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0