Haafffish

Tjoo brudaar !

Nu ligger jag i sängen och pluggar , bloggar och chattar med nån kille som försöker haffa mig genom att säga att han är kusin med natacha peyre WTF !!!!
Han måste bevisa det nu ....  ( han är tydligen spansk och bor i Ibiza ) mmmm o nu skickar han en bild med henne (  o hennes broshan ) , OOH tror nog jag haffar han på en gåång vad fan  , men nee han bor ju i spanien kom jag på nu , hur fan ska jag göra ?? Njaaa jag skiter nog ii han hahhahh .
Nån som vill träffa honom o har möjligheterna o flytta to spain??

Annars har jag sååå jävla tråkigt att jag sitter o aas garvar åt värdens mobbaste sms Men men ...  Vad gör ni annars ??



Sååhär ser det ut framför mig just nu ..



 Och såhär såg jag ut idag .. är det bara jag som tycker att min hand ser ut som den som springer runt i Familjen Adams ?? hahahahahahahahhahhahhaahha !

Xoxo


Kommentarer
Postat av: raghaad

hahah aw tack :$

2010-01-12 @ 19:19:26
URL: http://raghaad.blogg.se/
Postat av: raghaad

hahah aw tack :$

2010-01-12 @ 19:19:27
URL: http://raghaad.blogg.se/
Postat av: judith

hahahah cubanaaaa och grejer! Åh jag vill dit och dansa salsa och bara sola och bada och vara glad!! Jag är chilenare po mijita.

HAHAHAH den där var bra om deras K, har ju hört rykten om deras K hahahah funny guuurl!

si sii puede ser :O, tienes razon!

jag är född i maj :D du dååå?

taaaack guachi! Det är överdrivet jobbigt, idag var jag som en zombie jag lovar dig men nu är det väll lite bättre :p

hahahahahaha omg hade glömt bort den där delen! Asso den där serien får mig att skratta så mycket, tur att youtube finns så att man kan kolla på alla gamla klipp

2010-01-12 @ 20:52:52
URL: http://exquisiitee.blogg.se/
Postat av: judith

"är det bara jag som tycker att min hand ser ut som den som springer runt i Familjen Adams ??"



HAHAHAHHA!!! vetu hur mycket jag skrattade där! hade glömt bort handen helt o hållet, minns att jag var fett rädd för den då jag var liten.

2010-01-12 @ 20:54:07
URL: http://exquisiitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0