:)

Tjaa brudaar !
jag har haft så mycket plugg att jag inte har orkat blogga men im back :D
Annars sitter jag och planerar utgång idag med Dayans , jag har haft så mycket problemer och plugg den här vecka att jag känner att idag måste jag slappna av och skaka lite på kroppen :D

Annars idag har jag rensat lite garderoben , hittade ett par handskar som jag skulle kasta men så kom jag på att jag kunde göra om dem lite snyggare ... och så blev det ett par snyggishar helt plöstigt :)





Inte värdens finaste bild min mobilcam suger !!


Annars behöver jag HJÄLP vad ska jag ha på mig idag ??!!?? jag har panik snart kommer Dayans och jag sitter i pijamas och sunger till Beyonces nya låt Broken-hearted Girl :D




Kommentarer
Postat av: Amanda Looma

tack sötis! ^^

skit snygga handskar där må jag säga :)

2010-01-23 @ 23:01:21
URL: http://amandaloo.blogg.se/
Postat av: pauline

hah tack, vad göru då? :)

2010-01-23 @ 23:10:35
URL: http://pmsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0