Nu rullar allt som det ska !!!

Jag har inte haft tid eller lust att blogga alls. Jag har haft sååå mkt att göra och fixa. Men idag känns det som om jag har gjort en hel del :D

Jag har fått min lön, så det är fett najz
Jag börjar skolan om några dagar så det känns fettt bra
Jag har flyttat mig till en bättre vårdcentral och det känns så jäkla bra
Jag har köpt klart alla julklappar
Jag har fyllt garderoben och lådor med nya härliga grejer :D

Det enda som inte känns bra är mitt utseende.... jag är tjock, ful o VIT ! Paniiiik.... Det blir solarium snart assåå... Annars ska jag ha en "tjejdag " imorgon och baka lussebullar. Vi får se om jag blir bättre på att blogga :P Hihihi









Senaste shopping ""+ alla julklappar som inte är med på bilden




Nu ska jag skriva ut recepten på lussebullar och lägga mig under mammas varma täcke !


NAtttiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0