Vah

Idag var jag på vuxenutbildning och de har skrivit in mig, snart börjar jag komvux :( men men jag tänker på det positiva med allt den hära :) jag är såklart inte stolt över mina betyg men nu ska jag ge allt för att kunna klara detta. Har satt ett mål och det är att plugga så mkt jag kan och ta körkorten ( som jag redan pluggar till ) . Kommer nog jobba på helger om jag nu så hittar ett jobb :)
Annars har jag varit i Vby o sökt jobb sen var jag i Alexs skolan och hälsade på :) Saknar henne jättemkt när hon e hos sin mamma men när hon är hemma så hatar vi varandra o bråkar hela tiden, hahaha det kallas nog syskon kärlek eller vad??? Ialla fall hon vet att jag är lite speciellt och lite kaxig ibland men att jag älskar henne otroligt mkt o vill alltid hennes bästa :)

Är det bara jag som stör sig på Sveriges väder? jag vet inte vad jag ska ha på mig.I morse var det kall, sen varmt så att jag svettades med min kofta, sen regnade det, sen kall igen o nu när jag va på väg hem regnade så jävla mkt så jag blev helt blött men så kom solen upp igen... o nu ser jag genom fönstret att himlen är helt grå O precis nu kom solen fram igen Ahahahahah  Alltsåå Kill me !



Hörs sen ska laga mat nu :)


Kommentarer
Postat av: alejandra

åååh idiot jag älskar dig också, o jag saknar dig också hahah ja idiot de e syskon kärleeek. hoppas de går bra imorn med tjejerna o hoppas de går bra med den där kombux, love ju iidiot jäävel,muah <3

2010-08-24 @ 21:28:59
URL: http://giraldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0