Min dag !

Hellow



Jag vaknade och gjorde en super god Smoothie med friska hallon och blåbär :D mumms



Sen solade vi i balkongen med skön musik och då märkte jag att jag va föör blek, Usch !!



DÅ blev det Solarium i sundbyberg som gällde !!



Det var hur fint som helst där inne och man kunde välja olika rum med olika dekorationer, den här var New York city



Men vi valde en mer exotiks temat :P ni vet min exotiks period -.- det var hur mysigt som helst



Det blev 10 min i ståsolarium och sen 7 i liggande XD, nu är man brun o frääsh !!
Efter det drog vi o åt på donken, jag har lovat mig själv och bli nyttig men det går inte så bra :(

Imorn ska jag tvätta och träna !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

,

2010-08-28 @ 22:37:44
Postat av: Anonym

mm

2010-08-28 @ 22:44:00
Postat av: Anonym

2010-08-28 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0