Men Vaaadåå

- Vad heter du?
- Greter

- Hur gammal e du?
- 19

- Ögonfärg?
- svart

- Hårfärg?
- Just nu , ljusbrunt

- Civilstånd?
- Jaa, behöver ja svara på de?

- Beroende av?
- Massa grejer

- Vem behöver du mest just nu?
- En viss människa som inte har lust att svara på sin lur :@ och en annan människa som jag bara vill krama för jag saknar.

- Hur imponerar man på dig?
- Jaa du, va dig själv

- Vad lyssnar du på just nu?
- min syrras snark?

- Låt som när du är ledsen sörjer till?
-  klarar ej av lugna låtar om den inte har någon fuck you innebörd i låttexten..

- Vad gjorde du igår?
- Åt på donken, duschade, träffade grannen och sov ?? såg 3 filmer oxå / dock var inga bra

- Vad ska du göra imorgon?
- Jag har inga planer

- Vad va de sista du åt?
- MAT

- Den sista personen du talat i telefon med?
- Mamma

- Den sista personen du fått sms ifrån?
- Jose

- Vem ringer du när du är arg/ledsen?
- Ale

- Vad lägger du märke till först hos det motsatta könet?
- ansikten o tänderna, tänkte säga en annan sak oxå hahah jag vet att ni vet vad jag menar :)

- Hur mår du idag?
- Hahah där satt den, perfekta frågan för idag.  jag mår helt okej

- Vad är det värsta du vet?
- avundsjuka människor

- Vilken är din favorit dryck?
- Fanta exotik

- Favorit alkoholbaserad dryck?
- Cider, redbull vodka, mojitos ...

- Favorit sport?
- Ingen !

- Vilken film såg du senast?
-Minns inte namnet :S dåligt minnen`? AA visst

- Vilken är din favorit film?
- Twilight

- Favoritlåt(ar)?
- Måååååångaaa

- Sommar eller vinter?
- Sommar

- Hur många gånger har du varit utomlands?
-3

- Förhållande eller one-night stands?
- Inget känns lockande för mig just nu men det rycktas mot one-night stands

- Vilken var den sista spelningen du var på?
- The voice ahah

- Är du romantisk?
- Nej absolut inte ! har svårt för sånt

- Har du varit kär?
- Jap

- Skulle du själv säga att du e lycklig?
- JAg är lyckligt för det jag har och för den jag är, men dt behövs små saker i mitt liv för att bli lyckligast

- Vad gör du när du mår dåligt?
- Festas o dricker, eller tv o chips haha

- Nästa mål i ditt liv?
- Att klara skolan !

- Vad är klockan när du svarar på detta?
- 02:31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0