Irriterad

Varf finns det människor som deras ända mål är att förstöra ???? har inte du förstör för oss tillräckligt  ???

Hade inte känt mig såhär på länge, en gång till måste den där personen smsa o ringa med den enda målet att göra mig illa , måste jag vara en gång till tvungen att byta mobil nr?? dt verkar som...

Men på ett annat sätt mår jag bra, för den person lyckas inte o kmr aldrig mer i sitt liv lyckas göra oss illa , detta gör mig bara starkare, o jag tänker inte låta hans bullshit påverka mig! jag kmr dock inte tycka synd om dig.. Aldrig , jag kan inte tycka synd om någon som har gjort mig så illa.

jag lyssnar på mitt hjärta o den har alltid rätt..


sååå tyvääär din lilla äkeel  !!!


Aja ska sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0