Feelin sooo good

Ååh nu blir det perfekt, snart snart får jag jobb, men det kan jag inte snacka om just nu :P dt är många spännande grejer på g  .... Annars har jag inte gjort så mkt idag, vart i kista med min lilla syster och åt.
Imorn ska jag sola och försöka hitta något att ha på mig tills på torsdag . Då jävlar !!!






Kunde bara inte låta bli att shoppa :)

Ska kolla på film sen sova

xoxo



Till Melina: hihihihi kul att jag liknar en kändis än att inte likna någon alls, som sagt ni gör mig bara kändare länka min blogg så får jag alla dina läsare ocksåå :P
love u
xoxo
pööözzz

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina skor

2010-08-22 @ 12:12:05
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0