Studentskivan

Igår var jag på Sp3s studentskiva det var hur kul som helst , lägger upp bilder så fort Ida skickar de =)
Det var Temo, Romina , Danilo hans kompis och jag som gjorde kvällen hahah det blev så lyckad . Kan bara säga att på den skiva hände allt möjligt från hångel till att några svimmade hahaha så jävla kuuul :)

För dig som undrade så nej haha jag hånglade inte med någon, men såg många som jag känner hångla därför jag skrev som jag skrev. Jag har kille , kan skriva om han en annan gång , så hoppas du får svar på din fråga :)



Igår när jag skulle ut så hände detta :/ Whyy meee

Bilderna



Temo sökte Fru XD



Willi, Jag , Temoliiner och Romi



Sen så sminkade jag han som fjortis =)

Kommentarer
Postat av: marina

haffa du någon kattish ;)

2010-04-29 @ 19:47:13
Postat av: greter

svar till Mariana : HAhaHa vadåårå?

2010-04-29 @ 19:51:43
URL: http://lelle33.blogg.se/
Postat av: marina

jag bara undra ;) det verkar som om alla gör det på skivor..

2010-04-30 @ 02:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0