Trött !!


Jag har hunnit med nästan allt , färgade håret ( det blev ju mörk som fan ) buhuu :( men men det får jag leva med ...
Efter det så kom Vicki till mig , det var längre sen så jag blev jätteglad över att se henne ,  som vanligt tvingade hon mig till en fest och jag tackade ja för hon åker ju snart o ville vara med henne . När jag var på festen kännde jag att jag ville hem jag orkade inte sitta där o kolla hur alla dansade och hur äckliga vissa killar kan vara .

Exempel : 
 En kille satt sig brevid mig o bad mig att dansa med honnom,  minst 5 gånger till sist tackade jag "aa",  men bara för att slippa honom , medans vi dansade kom han nära o nära mig och jag sa  "EEhh " och backade ett steg men så  kom han och tog på min rumpa !!!  jag blev så sur  , finns ingen repekt längre . Sen så ville han ha mitt nr HA HA jag bara skrattade och gick där ifrån .

Men nu är jag hemma och det känns skönt , åt så mkt tårta och godis idag att jag känner på mig att jag kmr spräckas snart  .

Imorgon ska jag kanske käka lunch med min bästis , han vet att jag är ledsen,  och så vet han oxå att en av sakerna som gör mig glad är MAT  så han bjöd mig på det . Kommer bli riktigt mysig har saknar han  massor !!

 



jag & Vicki i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0